Ecarisaj Box 81: Onyx, männlich, 3 Jahre alt

    • Offizieller Beitrag

    Onyx is a boy; he's 2-3 years old, medium size - around 55 cm height and 20 kilos. He's a great dog, very gentle and obedient and very affectionate, you can see that in the pictures. He's very friendly with people and not too energetic. he would be an easy to handle dog, he doesn't look dominant to me. He's quite new in the pound and I was hopping he would have a home because he had a red collar when he was brought. Unfortunately I found out he was cared for by some workers on a construction site, so nobody will come to claim him, he's homeless. He doesn't belong in the pound, he's a beautiful gentle dog and he deserves a good home. Thank you!


    Oberchaotin Doina


    "Mitten im Winter habe ich schließlich gelernt,
    daß es in mir einen unbesiegbaren Sommer gibt"
    (Camus)

    Das Chaos will anerkannt, will gelebt sein
    ehe es sich
    in eine neue Ordnung bringen lässt.

    Hermann Hesse

    Dieser Beitrag unterliegt dem Urheberrecht, forenfremdes zitieren, kopieren, weiterverbreiten ohne Erlaubnis des Verfassers ist nicht gestattet!

  • :ohnmacht:

    Chris

    (mit Molly, Astra, Stella, Thorin und Magic)

    "Wir sind verantwortlich für das, was wir tun, aber auch für das, was wir nicht tun!" (Voltaire)

    • Offizieller Beitrag

    Onyx hat über andere Kontakte ein Zuhause gefunden.

    Oberchaotin Doina


    "Mitten im Winter habe ich schließlich gelernt,
    daß es in mir einen unbesiegbaren Sommer gibt"
    (Camus)

    Das Chaos will anerkannt, will gelebt sein
    ehe es sich
    in eine neue Ordnung bringen lässt.

    Hermann Hesse

    Dieser Beitrag unterliegt dem Urheberrecht, forenfremdes zitieren, kopieren, weiterverbreiten ohne Erlaubnis des Verfassers ist nicht gestattet!